شناسهٔ خبر: 20011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد :

تجهیز راهدارخانه‌‌ها و اقدامات ایمنی برای استقبال از دور دوم سفرهای نوروزی در چهارمحال و بختیاری

تجهیز راهدارخانه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تجهیز راهدارخانه و انجام اقدامات ایمنی برای استقبال از دور دوم مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی اظهار کرد: برای استقبال از مسافران نوروزی، اقدامات لازم در تمامی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور بروجن ـ لردگان ـ خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خط‌کشی راهها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علایم و مرمت رویه راه‌ها و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها از جمله این اقدامات محسوب میشود. 

قاسمی از تجهیز ۳۷ راهدارخانه به فضای نمازخانه‌ها در استان برای ایام نوروز خبر داد و گفت: راهداران استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری لکه‌گیری و مرمت جاده‌های استان را نیاز ضروری برای ایام نوروز دانست و خاطرنشان کرد: همچنین برای آسایش مسافران شماره تلفن های ۱۴۱ و  ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی درمورد وضعیت راه‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند با رعایت نکات ایمنی لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود ثبت کنند.

نظر شما