شناسهٔ خبر: 20020 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی کیش در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

اعزام و پذیرش ۱۳۷ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه کیش تا ۶ فروردین/ افزایش ۱۵ درصدی پروازها

کورش فتاحی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش از جابجایی۱۳۶ هزار و ۸۱۹ مسافر با ۱۱۵۲ پرواز در دور نخست سفرهای نوروز از این فرودگاه خبرداد و گفت: تعداد پروازهای فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۵ درصد و میزان اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٨ درصد رشد داشته است.

کوروش فتاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تشریح میزان پروازهای فرودگاه بین‌المللی کیش در ایام نوروز گفت: طي يازده روز گذشته از آغاز سفرهای نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین در مجموع هزار و ۱۵۲ پرواز در فرودگاه بین‌المللی کیش انجام شد که از طریق آنها ۱۳۶ هزار و ۸۱۹ مسافر جابجا شدند.

وی افزود: روز ششم فرردین ۱۵ هزار و ۳۹۷ گردشگر نیز با ١١٧ پرواز از طریق فرودگاه بین المللی کیش اعزام و پذیرش شدند.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی کیش با اشاره به رعایت حقوق شهروندی در این فرودگاه به ویژه در ایام نوروز و افزایش پروازها گفت: خوشبختانه هیچ شکایتی از سوی مسافران در فرودگاه بین المللی کیش واصل نشده و تمام عوامل و نیروهای خدوم فرودگاه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهینه به مسافران به کار گرفتند.

فتاحی افزود: تا کنون طی ۱۱ روز گذشته تعداد پروازهای فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۵ درصد و میزان اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٨ درصد رشد داشته است.

وی گفت: فرودگاه بین‌المللی کیش بعد از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی مهشد سومین فرودگاه پرتردد کشور است./

نظر شما