شناسهٔ خبر: 20023 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش تعداد پروازهای استانبول- اصفهان/ افزایش ۱۲۰ پرواز داخلی در برنامه‌های نوروزی فرودگاه اصفهان

شرکت هواپیمایی اونر ترکیه شرکت «Onur» ایر ترکیه از هشتمین روز فروردین‌ماه ۳ پرواز هفته‌ای استانبول – اصفهان را به مجموعه پروازهای روزانه شرکت ترکیش افزود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، در ایام نوروز امسال ۱۲۰ پرواز فوق‌العاده داخلی به پروازهای برنامه‌ای فرودگاه بین‌المللی اصفهان افزوده شده که ۴۳ پرواز آن توسط شرکت‌های خارجی و ۷۷ پرواز دیگر آن از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی تقاضا شده است.

از هشتمین روز سال ۹۵ هفته‌ای ۳ پرواز رفت و برگشت استانبول – اصفهان توسط شرکت هواپیمایی «Onur» ایر ترکیه در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه برقرار می‌شود.

این پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ، ۳۲۱ یا ۳۳۰ با ظرفیت جابه‌جایی ۱۸۰ نفر، ساعت ۷:۳۰ صبح صورت می‌گیرد. هم اکنون پروازهای روزانه استانبول – اصفهان شرکت ترکیش‌ایر برقرار است.

همچنین از شانزدهمین روز سال جدید توسط شرکت هواپیمایی اتریش هفته‌ای ۴ پرواز رفت و برگشت از وین به اصفهان برقرار می‌شود.

هواپیمای ایرباس ۳۱۹ با ظرفیت ۱۶۰ مسافر ساعت ۵ صبح در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه فرودگاه اصفهان را به مقصد وین ترک می‌کند.

به طور میانگین روزانه ۷۵ پرواز در فرودگاه اصفهان نشست و برخاست می‌کنند و در ایام نوروز امسال ۱۲۰ پرواز فوق‌العاده به پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه اضافه می‌شوند البته که بر اساس پیش‌بینی‌ها این آمار در تعطیلات نوروزی افزایش خواهند داشت./

نظر شما