شناسهٔ خبر: 20029 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مشهد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

رشد ۱۶ درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در نوروز/ جابجایی ۲۸۶ هزار و ۳۰۰ مسافر با بیش از ۲ هزار پرواز

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه بین المللی مشهد با اشاره به جابجایی بیش از ۲۸۶ هزار مسافر با ۲۰۱۲ پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد طی ۱۱ روز از سفرهای نوروزی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه مشهد در این مدت ۱۶ درصد و میزان جابجایی مسافران از این فرودگاه نیز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۶ فروردین ۹۵ در مجموع ۲ هزار و ۱۲ نشست و برخاست در فرودگاه بین‌المللی مشهد انجام شد که از طریق آن ۲۸۶ هزار و ۳۹۷ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

وی گفت: در این مدت ۱۱۹ هزار و ۲۴۱ مسافر با ۸۳۴ پرواز داخلی و ۲۲ هزار و ۹۸۲ مسافر از طریق ۱۶۵ پرواز خارجی وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد شدند.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مشهد افزود: همچنین در ۱۱ روز گذشته و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند ۸۳۶ پرواز با ۱۱۹ هزار و ۵۴۸ مسافر فرودگاه بین‌المللی مشهد را به مقاصد داخلی کشور ترک کردند. ضمن اینکه ۱۷۷ پرواز خارجی با ۲۴ هزار و ۶۲۷ مسافر فرودگاه بین‌المللی مشهد را به مقاصد خارجی ترک کردند.

قاسم زاده گفت: تعداد پروازهای فرودگاه مشهد طی یازده روز اخیر ۱۶ درصد و میزان جابجایی مسافران از این فرودگاه نیز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

نظر شما