به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، مطهره جهانی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در این سامانه که باهدف تسهیل ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راهاندازی شده، درخواستها و پیامهای مردمی در حوزههای مختلف مانند مسکن، راه، شهرسازی و سایر خدمات مرتبط پس از ثبت، به اداره کل استان مربوطه ارجاع میشود و پیگیری آن بر عهده ادارات ارتباطات و اطلاعرسانی استانها است.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی این استان با رویکرد پاسخگویی شفاف، بهموقع و دقیق به مطالبات مردمی تمام درخواستهای ارجاع شده را بررسی و نتایج پیگیریها را در سامانه ثبت کرده است.
سرپرست اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پاسخگویی سریع و موثر در سامانه ارتباط با وزیر به عنوان یک ابزار مهم ارتباطی میتواند موجب افزایش اعتماد عمومی و رضایت شهروندان شود.