به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امید زمانی، رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به لزوم پاسخگویی شفاف و به موقع به شهروندان اظهار داشت: در این سامانه که باهدف تسهیل ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راهاندازی شده، درخواستها و پیامهای مردمی در حوزههای مختلف مانند مسکن، بازآفرینی شهری، راه، شهرسازی و سایر خدمات مرتبط، پس از ثبت، به اداره کل استان مربوطه ارجاع میشود و پیگیری و تهیه پاسخ آن بر عهده ادارات ارتباطات و اطلاعرسانی استانها است.
وی گفت: بیش از ۶۸ درخواست مردمی از استان خوزستان در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی ثبت شده که پاسخ تمامی سئوالات و درخواست ها در موعد مقرر ارائه شده است.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: عمده سئوالات شهروندان در حوزه نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده است.
️زمانی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با رویکرد پاسخگویی شفاف، بهموقع و دقیق به مطالبات مردمی، تمام درخواستهای ارجاع شده را بررسی و نتایج پیگیریها را در سامانه ثبت کرده است.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: از مجموع این ۶۸ پرسش ۱۴ مورد در خصوص مسکن مهر، ۵ مورد در خصوص سند ملک و انتقال قطعی، ۲۱ مورد در ارتباط با نهضت ملی مسکن، دو مورد در ارتباط با خانههای سازمانی، ۸ مورد در خصوص تغییر کاربری و ۱۸ مورد نیز در ارتباط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده است.
زمانی ادامه داد: ️این روند، گامی مؤثر در ارتقای رضایتمندی مردمی و تحقق دولت هوشمند و پاسخگو به شمار میآید.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان خاطر نشان ساخت: پاسخگویی شفاف، صریح و در کوتاهترین زمان یکی از اولویت های اصلی این اداره است که با بهره گیری از تمامی ابزار های ارتباطی مدرن انجام می شود.