به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، محمدرضا غفاریان، سرپرست معاونت فنی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان اظهار کرد: «پاسخگویی سریع و دقیق به تماسهای مردمی و رسیدگی به درخواستها و گزارشهای ثبتشده در سامانه ۱۴۱، از مهمترین اولویتهای این اداره کل محسوب میشود و تمام تلاش مجموعه ما معطوف به پیگیری سریع و مؤثر مطالبات شهروندان است.»
وی افزود: «بیشتر تماسها با سامانه ۱۴۱ مربوط به استعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، گزارش ساختوسازهای غیرمجاز و درخواستهای رانندگان ناوگان حملونقل عمومی است.»
غفاریان در ادامه تصریح کرد: «در حال حاضر ۲۶۰ خط تلفن بهصورت همزمان در مرکز مدیریت راههای استان فعال بوده و پاسخگویی به تماسها بهصورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه انجام میشود.»
سرپرست معاونت فنی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان در پایان ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت مردم، خاطرنشان کرد: «هموطنان میتوانند درخواستها، پیشنهادات و شکایات خود در حوزه راهداری و حملونقل جادهای را بهصورت شبانهروزی از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ ثبت نمایند. تمامی پیامهای دریافتی در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و نتیجه نهایی از طریق پیامک به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.»