شناسهٔ خبر: 20060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت دومیلیون و ۲۲۲ هزار و ۵۰۲ تردد در جاده‌های استان کرمان/ افزایش ۳۶ درصدی سفرهای نوروزی در دور اول

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان از ثبت ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۵۰۲ تردد در جاده‌های استان کرمان خبر داد و گفت: امسال میزان سفرهای نوروزی در دور اول ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی بخش راهداری از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ ادامه دارد، گفت: دور اول سفرهای نوروزی به پایان رسید و دور دوم از هشتم فروردین آغاز می‌شود و ترافیک در تمام مسیرهای ورودی و خروجی استان کرمان پرتردد و روان است.

وی افزود: در دور اول سفرهای نوروزی سال ۹۴، یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۳۹۰ تردد در جاده‌های استان کرمان ثبت شده است که این میزان امسال رشد چشمگیری داشته است.

بلوردی افزود: بیشترین تردد در محورهای شهربابک -سیرجان، کرمان -بم و حاجی آباد- سیرجان به ثبت رسیده است.

وی در ادامه توضیح داد: امسال اغلب محورهای استان کرمان مجهز به سامانه‌های تردد شمار مکانیزه شده‌اند و تعداد آنها به ۳۵ محور بصورت رفت و برگشت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تمامی راهداران استان کرمان در طرح نوروزی بصورت شبانه‌روزی آماده‌باش هستند و اقدامات لازم برای داشتن سفری ایمن برای مسافران را فراهم می‌کنند.

نظر شما