شناسهٔ خبر: 20073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش باران در كليه محورهای استان خراسان شمالی /لغزندگی جاده ها به دليل بارشها

فرودگاه باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به بارش باران در كليه محورهاي استان از رانندگان و مسافران نوروزي خواست نكات ايمني را هنگام تردد در محورها رعايت كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر اظهار کرد: هم اكنون كليه محورهاي استان ابري و همراه با بارش باران  پاره اي نقاط وزش باد نسبتاً شديد بعدازظهر افزايش ابر و برخي مناطق رگبار باران است.

وی با اشاره به به پيش بيني سازمان هواشناسي، خاطرنشان کرد: فعاليت سامانه بارشي از امروز بعدازظهر تا فردا ظهر در استان مي باشدكه طي اين مدت بارش باران در برخي مناطق رگبار باران با احتمال رعد و برق، وزش باد شديد (گاهي خيلي شديد) همراه با مه صبحگاهي پيش بيني مي گردد. بنابراين در پاره اي نقاط احتمال وقوع رواناب، آب گرفتگي معابر و همچنين به دليل لغزندگي و مه گرفتگي اختلال در رفت و آمد جاده اي دور از انتظار نمي باشد.

اين مقام مسوول داشتن صبر و گذشت در رانندگي و استراحت لازم در طول مسير و مطمئن شدن از سلامت وسيله نقليه را هم به رانندگان براي سفري شاد و ايمن توصيه كرد.

مشتري تصريح كرد: هم اكنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامي محورها آماده خدمات رساني  به رانندگان و مسافران نوروزي هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰مركز مديريت راههاي استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های كشور تماس بگیرند.

نظر شما