شناسهٔ خبر: 20081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون استاندار خراسان شمالی خبرداد:

تردد روان در جاده ها بخاطر تلاش شورای حمل و نقل است

جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تردد روان در جاده ها بخاطر تلاش شورای حمل و نقل استان است که این شورا مدیریت عالی در زمینه روان سازی و آسان سازی آمد و شد خودروها داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي راه و شهرسازي خراسان شمالي، محمد رحیم نوروزیان در دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان خراسان شمالی با وی به مناسبت ديد و بازديد نوروزي گفت: در سال جدید باید فعالیت های اقتصادی عملیاتی شوند که این مهم موجب رونق هرچه بیشتر اقتصاد می شود.

وی اظهار کرد: هر کسی که در هر جایگاهی هست باید تلاش کند و با برنامه ریزی مناسب برای خدمت به مردم گام بردارد و با همفکری و تلاش کارها بهتر پیش برود.

اعضای شورای حمل و نقل استان همچنین با محمود دلپسند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی دیدار و گزارشی از فعالیت های انجام شده در ایام تعطیلات نوروز ارائه کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در آخرین نشست خبری خود در سال گذشته ضمن اعلام آمادگی برای اجرای طرح نوروزی در این استان گفت: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم از جمله خط کشی محورها، نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی و سایر موارد توسط نیروهای این اداره کل انجام شده است.

علی اصغر بدیعی مقدم افزود: در نوروز ۹۵، ۲۸ گروه با ۲۶۷ دستگاه خودرو و با تعداد ۲۹۰ نفر نیرو در اجرای این طرح به مسافران خدمات ارائه می دهند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در سفرهای نوروزی به صورت شبانه روزی با شماره   ۱۴۱ تلفن گویای مرکز به مسافران پاسخگو است و همچنین هموطنان می توانند با شماره  ۳۲۲۶۱۰۰۰  مركز مديريت راههاي استان وضعیت محور ها را مطلع شوند.

بدیعی مقدم افزود: در سال ۹۴، ۱۰ کیلومتر از مسیر بجنورد به سمت جنگل گلستان زیر بار ترافیک رفته است.

وی اظهار کرد: در بحث روکش آسفالت نیز در سال ۹۴، ۱۴۰ هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت که پیش بینی می شود تا پایان سال مالی به ۲۰۰ هزار تن آسفالت برسد که این امر نیز وضعیت روکش آسفالت را در محور های مواصلاتی بهبود خواهد بخشید.

استان خراسان شمالی در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که سالانه حدود شش میلیون خودرو در ایام تعطیلات نوروز از مسیرهای ارتباطی استان تردد می کنند.

نظر شما