شناسهٔ خبر: 200826 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار سامانه «رصد راه» برای دریافت فوری گزارش‌های مردمی از سفرهای اربعین

ناصر رضایی سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه «رصد راه» با هدف تسهیل ارتباط میان مردم و نهادهای نظارتی در حوزه حمل‌ونقل اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در آستانه اربعین ۱۴۰۴، ناصر رضایی سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: سامانه «رصد راه» به‌عنوان ابزاری هوشمند برای دریافت و رسیدگی فوری به گزارش‌های مردمی در حوزه حمل‌ونقل زائران، راه‌اندازی شد.

وی افزود: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه «رصد راه» با هدف تسهیل ارتباط میان مردم و نهادهای نظارتی در حوزه حمل‌ونقل اربعین خبر داد. این سامانه در پیام‌رسان «بله» فعال شده و با آدرس https://ble.ir/Rasadrahbot در دسترس عموم قرار دارد.

رضایی با اشاره به نقش کلیدی این سامانه گفت: «رصد راه» به‌عنوان یک پل ارتباطی مستقیم با مردم، امکان ارسال گزارش تخلفات، مشکلات و پیشنهادات در زمینه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی را برای زائران فراهم کرده است.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این ابزار، بهره‌گیری از ظرفیت نظارت همگانی و تسریع در شناسایی و رفع مشکلات احتمالی در مسیرهای تردد زائران است. شهروندان با ارسال گزارش‌های خود می‌توانند به بهبود کیفیت خدمات و افزایش ایمنی سفرها کمک کنند.