شناسهٔ خبر: 20169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌های استان قزوین آماده بازگشت مسافران

حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی: با توجه به بارش های صورت گرفته در سطح استان و ادامه بارش ها، مسافران از پارک کردن خودرو و برپا کردن چادر در حاشیه ی رودخانه و آبروها جدا پرهیز نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر با اعلام این خبر گفت: طی بارش های اخیر حجم دبی ورودی رودخانه ها افزایش یافته و در مناطق کوهستانی و همچنین حاشیه رودخانه ها، شاهد آب بردگی راه، ریزش کوه و جاری شدن گل و لای روی سطح جاده ها بوده ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد: البته با تلاش بدون وقفه ی راهداران محورهای استان پاکسازی و آماده شده اند تا مسافرین عزیز به خانه های خود بازگردند.

مانی فر با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت افزود: با توجه به ادامه ی بارش ها به صورت برف و باران طی روزهای آینده از مردم عزیز درخواست اکید داریم که از پارک کردن خودرو و برپا کردن چادر در حاشیه ی رودخانه ها جدا پرهیز نمایند.

مهندس مانی فر در پایان با تاکید بر اینکه راههای استان آماده ی برگشتن هم میهنان گرامی از سفر هستند، از مسافران خواست که زمان بازگشت خود از سفر را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکرده و از شتاب زدگی در رانندگی خودداری نمایند

نظر شما