شناسهٔ خبر: 20173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در محور برفی تكاب- دندی

برف جاده گروه هاي راهداري به بيست تن از مسافران در راه مانده محور تكاب- دندي كه در پي كولاك شديد و بارش برف تردد به سختي جريان داشت، كمك رساني كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان تكاب با اعلام اين خبر گفت: كولاك شديد و بارش برف در محورهاي تكاب- دندي، ايرانخواه و گردنه مايين بلاغ موجب كندي تردد وسايط نقليه شده بود.

كاظم پاشايي ادامه داد: راهداران عمليات راهداري زمستاني را در اين محور انجام دادند و به مسافران بيست خودرو در راه مانده خدمات ارائه دادند.

وي با تاكيد براينكه راهداران به شكل مستمر در راههاي ارتباطي شهرستان تكاب مشغول گشت زني هستند، افزود: عمليات راهداري زمستاني از قبيل برفروبي، نمك پاشي و تيغ زني در طول سفرهاي نوروزي در چندين مرحله در جاده هاي اين شهرستان اجرا شده است.

پاشايي خاطر نشان كرد: مسافران نوروزي براي رفت  و آمد اسان و ايمن از جاده هاي كوهستاني تكاب بايد به تجهيزات زمستاني مجهز باشند.

مسافران نوروزي براي اطلاع از آخرين آمار و اطلاعات وضعيت جاده هاي استان مي توانند با تلفن گوياي ۱۴۱ و مركز مديريت راهها با شماره تلفن ۳۳۳۷۹۴۳۶-۰۴۴ تماس بگيرند.

نظر شما