شناسهٔ خبر: 20184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات وضعیت جوی و ترافیکی استان خراسان رضوی

ترافیک سبک و بارش برف و باران در اکثر محورهای ارتباطی خراسان رضوی/ رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه را به همراه داشته باشند

برف جاده رئیس اداره ایمنی و ترافیک حریم راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: هم اینک در اکثر محورهای ارتباطی استان شاهد بارش برف و باران هستیم و سطح معابر لغزنده است. همچنین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک سبک در جاده های ورودی و خروجی این استان از صبح ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرشاد سلطانی رئیس اداره ایمنی و ترافیک حریم راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: هم اینک در محورهای ارتباطی مناطق احمدآباد، ابرش، رباط سفید، تربت حیدریه، سبزوار، البلاغ، تربت جام، بنی تاک شاهد بارش برف و در عمده محورهای دیگر شاهد بارش باران هستیم.

وی بیان کرد: با این حال هم اکنون همه محورهای ارتباطی خراسان رضوی باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

سلطانی هشدار داد: با توجه به بارش برف و باران در اکثر محورهای ارتباطی خراسان رضوی رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه را به همراه داشته باشند.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمام رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

ترافیک سبک در جاده های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک سبک در جاده های ورودی و خروجی این استان از صبح ۱۳ فروردین خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار روز جمعه به ایرنا گفت: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی سطح بیشتر جاده ها تردد خودروها با کندی و به صورت آرام انجام می شود و از حجم خودروها نسبت به روزهای گذشته کاسته شده است.
وی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و تا حد امکان از رانندگی در شب پرهیز نمایند و با استراحت، آمادگی و هوشیاری کامل رانندگی کنند.

وی افزود: با توجه به بارش برف در جاده های کوهستانی افرادی که قصد تردد در این مناطق را دارند باید به تجهیزات مناسب و زمستانی مجهز شوند.

خراسان رضوی دارای حدود ۲۱ هزار کیلومتر راه اصلی است.

نظر شما