شناسهٔ خبر: 20185 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام تردد یکطرفه در جاده‌های هراز و چالوس در سیزده‌ و چهارده فروردین

فعالیت پلیس در جاده ها مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز و چالوس -کرج برای روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه به صورت یک طرفه می‌شود.

چالوس- کرج و بالعکس

طبق گزارش مرکز مدیریت راه های مازندران و با تصمیم پلیس راه این استان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز و فردا سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و ازساعت ۱۶ همین روزها از مرزن آباد به سمت کرج نیز به صورت یک طرفه خواهد بود.

جاده هراز

براساس تصمیم پلیس راه مازندران برای کاهش سطح ترافیک و تسهیل دررفت و آمد، تردد انواع خودروهای عبوری از ساعت ۱۵ روزهای سیزدهم و چهاردهم تا ساعت دو بامداد این ۱۳ و ۱۴ فروردین از رودهن به سمت آب اسک ممنوع و از آب آسک تا رودهن در محدوده مشاء نیز به صورت یک طرفه خواهد بود.

جاده سواد کوه
تردد وسایل نقلیه در این محورها به جزء خودروهای سنگین بدون هیچ محدودیتی برای روزهای آینده برقرار خواهد بود .

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مازندران

پلیس راه مازندران همچنین تردد خودروهای سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت را برای روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه سال جاری به جزء خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی را در تمام محورهای استان ممنوع کرد.

این ممنوعیت برای موتورسیکلت سواران نیز برای محورهای اصلی استان همچنان همانند روزههای اول تعطیلی نوروزی باقی است.

در نوروز سال جاری افزون بر ۱۹ میلیون تردد در محورهای مازندران به ثبت رسید و این استان رتبه نخست را در تردد خودروها به خود اختصاص داد.

نظر شما