شناسهٔ خبر: 20197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رانندگان احتياط كنند:

محورهای خراسان شمالی به دليل بارش برف و باران لغزنده است/ افزایش ابر و باراش باران تا پایان یکشنبه

برف جاده مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به بارش برف و باران در تمامی محورهای استان از رانندگان و مسافران نوروزی خواست نكات ایمنی را هنگام تردد در محورها رعایت كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون تمامی محورهای استان تمام ابری و همراه با بارش پراكنده برف و باران است.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، افزود: فعالیت سامانه بارشی فعالی از امروز تا فردا شب در استان مستقر است كه بر این اساس وزش باد، افزایش ابر و بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای و در ارتفاعات احتمال كولاك برف به سبب بارش برف وجود دارد. همچنین روند كاهش دما تا صبح یكشنبه ادامه دارد.

این مقام مسوول داشتن صبر و گذشت در رانندگی و استراحت لازم در طول مسیر و مطمئن شدن از سلامت وسیله نقلیه را برای سفری شاد و ایمن به رانندگان توصیه كرد.

مشتری تصریح كرد: هم اكنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز  و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامی محورها آماده خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: تمامی رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور تماس بگیرند.

نظر شما