شناسهٔ خبر: 20204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

ثبت ۲۳ میلیون تردد نوروزی در راه‌های مازندران/ افزایش ۲ درصدی نسبت به سال پیش

ترافیک جاده‌ای مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از ثبت ۲۳ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۷۲ تردد خودرویی در محورهای این استان در تعطیلات نوروزی ( ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، احمد آفرین محمدزاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: آمار تردد در محورهای این استان در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد بیشتر شده است.

به گفته وی، ساری و قائم‌شهر و بالعکس پرترددترین محورهای نوروزی در این استان و محور ساری - کیاسر نیز کم‌ ترافیک‌ترین محور در این مدت بود.

در نوروز ۹۵ مازندران از لحاظ آمار تردد در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد و در این مدت نیز افزون بر ۱۰ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شده است.

در سال ۹۴ طبق برآورد اولیه حدود ۲۵۰ میلیون تردد در محورهای این استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن نیز پنج درصد تردد در این استان رشد داشت.

مازندران دارای ۶محور ورودی و خروجی هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه است و ۷۰ دستگاه ترددشمار در محورهای شریانی و مواصلاتی استان برای جمع‌آوری اطلاعات تردد، ساماندهی شده است.

نظر شما