شناسهٔ خبر: 20219 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین صورت گرفت؛

افزایش ۱۶ درصدی پروازهای نوروزی فرودگاه بین‌لمللی مشهد/ ۳ هزار و ۲۳۱ پرواز در ۱۸ روز گذشته

محمد باقر قاسم زاده از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، تعداد ۳ هزار و ۲۳۱ پرواز در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نشست و برخاست شد که تعداد پروازهای این فرودگاه ۱۶ درصد و تعداد جابجایی مسافران این فرودگاه نیز ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، تعداد ۳ هزار و ۲۳۱ پرواز در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نشست و برخاست شد که از طریق آن ۴۵۹ هزار و۸۰۳ مسافر اعزام و پذیرش شدند

فرودگاه مشهد در ایام نوروز ۹۵ در بخش پروازها دارای رشد ۱۶ درصدی و در بخش اعزام و پذیرش مسافرین با رشد ۱۴ درصدی مواجه بوده است.

بر این اساس طی ۱۸ روز گذشته ۱۹۱ هزار و ۳۱۳ مسافر با هزار و ۳۳۸ پرواز داخلی وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد و ۳۷ هزار و ۳۴۷ مسافر با ۲۶۹ پرواز خارجی وارد این فرودگاه شدند.

همچنین ۱۹۲ هزار و ۴۷۸ مسافر با هزار و ۳۴۶ پرواز فرودگاه بین‌المللی مشهد را به مقاصد داخلی و ۳۸ هزار و ۶۶۶ مسافر با ۲۷۸ پرواز خارجی این فرودگاه را به مقاصد بین‌المللی ترک کردند.

نظر شما