شناسهٔ خبر: 20244 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

جابجایی ۳ میلیون مسافر با بیش از ۲۳هزار پرواز در نوروز/ افزایش ۱۲ درصدی جابه‌جایی مسافران نسبت به نوروز ۹۴

فرودگاه مهرآباد- باند فرودگاه سازمان هواپیمایی كشوری از انجام بیش از ۲۳هزار پرواز داخلی و بین المللی تا ۱۳ فروردین خبر داد و اعلام کرد از این تعداد بیش از ۵هزار و ۲۰۰ پرواز خارجی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با بیان اینكه پروازهای نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا ۱۸ فروردین ماه ۹۵ ادامه دارد، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده از طرف سازمان هواپیمایی كشوری و همكاری جدی مجموعه‌های دخیل در امر پروازها و امكانات در اختیار مسافران در ایام نورز برای تطبیق نرخ بلیت هواپیما از طریق سایت های رسمی شركت های هواپیمایی و در دسترس بودن سایت سازمان هواپیمایی كشوریwww.cao.ir  جهت دریافت اطلاعات در خصوص دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما و اطلاع رسانی به موقع به مسافران و دسترسی مسافران به بلیت هواپیما ما شاهد شكایات قابل ملاحظه ای نبوده ایم.

وی همچنین از افزایش پروازهای عتبات عالیات در این ایام خبرداد و گفت: دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركتها و موسسات هوانوردی سازمان، ۱۴۰۷ مجوز لِگ پرواز عتبات از ۲۵ اسفندماه تا ۱۸ فروردین ماه برای شركت های هواپیمایی داخلی صادر كرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه تعداد پروازهای انجام شده و آمار پیش بینی شده مسافر از ۳ میلیون نفر گذشته است، افزود: همچنین ۲هزار پرواز در دو روز گذشته انجام شده است.

جعفرزاده از افزایش ۱۲ درصدی آمار جا‌به‌جایی مسافران نوروزی بخش هوایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال خبرداد./

نظر شما