شناسهٔ خبر: 20252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

انتخاب مسیر برای رانندگان متنوع می‌شود/ افزایش تردد در محورهای خراسان شمالی

جلسه استاندار خراسان شمالی گفت: با ساخت باند دوم محور بجنورد- جنگل گلستان و مسیر جاجرم- میامی رانندگان در آینده برای گذر از استان به استان‌های شمالی یا جنوب کشور مسیرهای بهتری را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی در دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان گفت: زیرساخت هر استان جاده‌های آن است و به همین دلیل باید جاده‌های ایمن داشته باشیم.

وی گفت: جاده‌های استان را باید در مسیرهای زیبا و مسافرپسند احداث کنیم تا مردم از مواهب طبیعی لذت ببرند علاوه بر این مسافران و گردشگران دیگر شهرهای کشور نیز مسیرهای ارتباطی خراسان شمالی را انتخاب کنند.

استاندار خراسان شمالی افزود: با احداث باند دوم محور بجنورد -جنگل گلستان و محور جاجرم-میامی حجم تردد خودروها از این استان افزایش خواهد یافت.

پرویزی ضمن قدردانی از زحمات کمیته حمل و نقل در ایام نوروز خواستار ادامه خدمات‌رسانی دست اندرکاران این کمیته در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شد تا بتوانیم در عمل این شعار را تحقق بخشیم.

استان خراسان شمالی در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس واقع است که سالانه مسافران زیادی در ایام تعطیلات نوروز از مسیرهای ارتباطی استان تردد می‌کنند.

نظر شما