شناسهٔ خبر: 20256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال میهمانان نوروزی از ایستگاه‌های میهمان من باش راه و شهرسازی در خوزستان

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از استقبال میهمانان نوروزی از ۱۲ ایستگاه با نام میهمان من باش در آستانه ورودی شهرهای خوزستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: طبق اعلام کمیسیون ایمنی راه‌ها، بیشترین حجم تصادفات در خوزستان در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهایی رخ می‌دهد که راه‌هایی بدون پیچ و خم داشته و به نوعی گذران راه برای رانندگان خسته کننده است.

وی گفت: تردد در چنین جاده‌هایی برای رانندگان خسته کننده و کسالت آور بوده و به همین سبب بر اثر خواب آلودگی شاهد بیشترین حجم تصادفات در این محورها بوده‌ایم.

رحمانی گفت: برای جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی بر اثر خواب آلودگی و خستگی رانندگان ایستگاه‌هایی با نام میهمان من باش در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای خوزستان استقرار یافته که پذیرای رانندگان و میهمانان نوروزی شد.

وی از عمده محورهایی که این ایستگاه ها در آنها استقرار یافته به محورهای اهواز – اندیمشک، اهواز – آبادان، اهواز – شادگان و آبادان – بندر امام مسجدسلیمان- اندیکا، حمیدیه – شادگان، اهواز – هفتگل، باغملک- ایذه، آبادان- خرمشهر، اهواز- ماهشهر و مسیر تردد راهیان نور اشاره کرد.

رحمانی گفت: در این ایستگاه‌ها به تناسب فرهنگ و آداب و رسوم هر شهرستانی از میهمانان و رانندگان پذیرایی شده و رانندگان می‌توانند با داشتن استراحت کافی به سفر خود دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر پذیرایی اقلام فرهنگی از جمله ۲۷ هزار نقشه راه‌های استان و مسافت‌های بین شهری توزیع شد.

وی همچنین افزود: خوشبختانه با استقرار ماشین آلات و نیروهای راه و شهرسازی تمام محورهای ارتباطی در ایام نوروز برغم بارندگی در برخی نقاط استان باز و تردد در آنها جریان داشت.

نظر شما