شناسهٔ خبر: 20259 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

عطرچیان اعلام کرد

تردد حدود ۸۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی کشور در ایام طرح نوروزی/ جزئيات تردد مسافران ايرانی و خارجی

محمدجواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تردد ۷۸۸ هزار و ۹۰۷ مسافر از پایانه‌های مرزی زمینی کشور در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۴ فروردین ۹۵ خبرداد و گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار و ۷۰۹ مسافر وارد کشور شدند که سهم مسافران ایرانی ۲۶۸ هزار و ۷۰۰ مسافر و سهم مسافران خارجی ۱۲۵ هزار و ۹ مسافر بود.

محمدجواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به میزان تردد مسافر از پایانه‌های مرزی جاده‌ای کشور در ایام نوروز٬ با بیان اینکه طرح نوروزی بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۴ را شامل می‌شود، گفت: در روز گذشته (شنبه ۱۴ فروردین) در مجموع ۲۸ هزار و ۷۱۶ مسافر از طریق مزرهای زمینی کشور وارد یا خارج شدند که در بخش ورودی تعداد ۹ هزار و ۴۹۷ مسافر ایرانی و ۸ هزار و ۳۳ مسافر خارجی وارد کشور شدند. همچنین در این روز ۱۱ هزار و ۱۸۶ مسافر ایرانی و خارجی از کشور خارج شدند که سهم مسافران ایرانی خارج شده از مرزهای کشور ۴ هزار و ۴۱ مسافر و سهم مسافران خارجی خارج شده از مرزهای کشور ۷ هزار و ۱۴۵ مسافر بود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: در مجموع از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۷۸۸ هزار و ۹۰۷ مسافر ایرانی و خارجی از طریق پایانه‌های مرزی زمینی کشور وارد یا خارج شدند.

وی ادامه داد: همچنین در ۱۹ روز گذشته از آغاز سفرهای نوروزی ۷۸۸ هزار و ۹۰۷ مسافر از مرزهای زمینی ایران تردد داشتند که از ۳۹۳ هزار و ۷۰۹ مسافر ورودی٬ ۲۶۸ هزار و ۷۰۰ مسافر ایرانی و ۱۲۵ هزار و ۹ مسافر خارجی بودند.

عطرچیان گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین همچنین ۳۹۵ هزار و ۱۹۸ مسافر از مرزهای جاده‌ای کشور خارجی شدند که سهم مسافران ایرانی در این بخش ۲۵۸ هزار و ۳۹۰ نفر و سهم مسافران خارجی ۱۳۶ هزار و ۸۰۸ نفر بود./

نظر شما