شناسهٔ خبر: 20268 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

سرقت در فرودگاه‌ها به صفر رسید/ ضریب امنیتی مطلوب در فرودگاه‌های كشور

مسافران نوروزی در فرودگاه کیش جانشین پلیس پیشگیری ناجا، ضریب امنیتی در فرودگاه های کشور را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: با برنامه‌ریزی، ساختار نظام‌مند و تشكیل كمیته‌های پنج‌گانه، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود از جمله بهره گیری از مانیتورینگ فرودگاهی، ارائه هشدارهای پلیسی و نیز همكاری مردم وقوع سرقت در فرودگاه‌ها به صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سایت پلیس، سردار «معصوم بیگی» با حضور در قرارگاه نوروزی ابوذر ستاد پلیس فرودگاه های كشور ضمن تبریك سال نو ، از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان این پلیس در راستای اجرای طرح "تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز سال ۹۵ "در حوزه استحفاظی فرودگاه ها قدردانی كرد.

وی، عملكرد پلیس فرودگاه‌ها در مجموعه ستاد، پشتیبانی عملیاتی و یگانهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عدم وقوع هرگونه سرقت در سطح فرودگاه های كشور از شاخص ترین دستاوردها بوده و احقاق این موضوع جزء برنامه ها و اهداف سازمانی ناجا است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: با برنامه‌ریزی، ساختار نظام‌مند و تشكیل كمیته‌های پنج‌گانه، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود از جمله بهره گیری از مانیتورینگ فرودگاهی، ارائه هشدارهای پلیسی و نیز همكاری مردم وقوع سرقت در فرودگاه‌ها به صفر رسید.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینكه ضریب امنیتی در فرودگاه‌ها در بهترین وضعیت ممكن قرار دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی كاركنان پلیس فرودگاه، امنیت پایدار در این حوزه برقرار بوده و این مهم در شرایطی حاصل شد كه شاهد ناامنی، عملیات‌های انتحاری و انفجاری در برخی كشورها هستیم.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان این كه حساسیت فرودگاه ها باعث شده كه هرگونه اتفاق امنیتی سریعاً در سطح جهان مخابره شود، تاكید كرد: فرودگاه های كشور، راه آهن، ایستگاه های مترو و مراكز جمعیتی از مهمترین مراکز هستند و با مراقبت و هوشیاری هیچ گونه خلاء امنیتی در این مراکز نباید وجود داشته باشد.

نظر شما