شناسهٔ خبر: 20276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز طبیعت انجام شد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از محور هراز و پردیس/ پیش‌بینی اقدامات جدید راهداری برای محور هراز

زکریا صفرزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن ابراز خشنودی از کاهش هفتاد درصدی آمار تلفات کشته‌ها در جاده‌های استان تهران، مردم را به رعایت هرچه بیشتر مقررات و قوانین رانندگی تشویق کرد، این در حالیست که مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش راهداران، جاده هراز در استان را بدون مشکل خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی با حضور در عوارضی تهران – پردیس و در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامات مثبت ایمنی انجام شده طی پنج سال اخیر و رسیدن استان تهران به ایمنی پایدار در جاده‌ها هستیم.

وی گفت: امیدوارم مردم عزیزمان با رعایت هرچه بیشتر قوانین رانندگی و توجه کامل به اصول ایمنی در حفظ جان خود و سایر هم میهنان بکوشند چرا که یک لحظه غفلت سبب ساز حوادث بزرگی خواهد بود.

همچنین ذکریا صفرزاده مدیر راهداری راه و شهرسازی استان تهران گفت: متاسفانه محور هراز در منطقه بندکنار استان مازندران به دلیل سیلاب خیز بودن و وضعیت خاص توپوگرافیک و جغرافیایی مستعد سیلاب بود که با بارش‌های بهاری در سه روز سوم, هشتم و دهم فروردین ماه دچار مشکل شد.

صفرزاده در ادامه از حضور هزار راهدار استان تهران و بیش از سیصد دستگاه ماشین آلات راهداری خبر داد و افزود: در تمام محورهای برف‌گیر و پربارش همچون دماوند, پردیس, هراز, فیروزکوه, شمیرانات و امامزاده داود راهداران فعالانه حضور داشتند که نتیجه این اقدامات در کاهش سیصد درصدی تلفات تصادفات استان تهران در نوروز امسال است.

وی همچنین از بکارگیری فنس‌های فلزی در مناطق ریزش محور هراز در سال ۹۵ به صورت گسترده خبرداد و گفت: با اقدامات بسیار خوبی که در حوزه تعریض جاده هراز و ایمن‌سازی صورت گرفته است در مرحله بعدی می‌بایست ریزش سنگ در مقاطعی از این محور کنترل شود.

نظر شما