شناسهٔ خبر: 20301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان انجام شد؛

پذیرایی از مسافران نوروزی با توزیع ۲۰ هزار بروشور و کتابچه فرهنگی وتبلیغی

طرح نوروزی رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از توزیع ۲۰ هزار اقلام فرهنگی و تبلیغاتی راهنمایی مسافران نوروزی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در بین مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، علی شهیدی گفت: قبل از آغاز سال ۹۵ این اداره کل به تهیه و انتشار ۲۰ هزار اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در قالب نقشه، بروشور، کتاب، کتابچه و... برای فرهنگ‌سازی و راهنمایی مسافران نوروزی اقدام کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷ هزار کتابچه برای راهنمایی مسافران نوروزی توسط این اداره کل تهیه و چاپ شده است. 

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در داخل دفترچه راهنمای مسافران نوروزی، اطلاعاتی در خصوص راهدارخانه‌های مستقر در محورهای ارتباطی،مسافت راه‌های حوزه استحفاظی استان، سامانه‌های پاسخگویی و تلفن‌های ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها درج شده است که با توجه به کیفیت خوب اطلاعات درج شدهٔ جامع دفترچه، مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

شهیدی تصریح کرد: این اداره کل به تهیه و چاپ نقشه راه‌های استان به تیراژ ۶ هزار نسخه نیز اقدام کرده است.

وی همچنین از توزیع ۵ هزار بروشور «ایمنی در سفر» و ۱۰۰۰ نسخه کتاب راهداران؛ فرشتگان نجات راه‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: این اقلام تبلیغاتی در ایستگاه‌های راهداری نوروزی و راهدارخانه‌های سطح استان، تقدیم مهمانان نوروزی شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۶۰ عدد استند و ۷ بیلبرد و ۱۰۰۰ عدد بنر با مضامین شعارهای ایمنی و هشداردهنده در همه محورهای مواصلاتی تحت پوشش استان و پل‌های عابر پیاده و راهدارخانه‌ها نصب شد.

نظر شما