شناسهٔ خبر: 20314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط معاون اداره مراقبت پرواز فرودگاه کرمان؛

لوگوی رسمی فرهنگ و سیستم مدیریت ایمنی فرودگاه‌ها طراحی شد

محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از طراحی لوگوی رسمی فرهنگ و سیستم مدیریت ایمنی فرودگاه‌های کشور توسط معاون اداره مراقبت پرواز فرودگاه کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی کرمان، محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان از تایید و تصویب لوگوی رسمی فرهنگ و سیستم مدیریت ایمنی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبرداد و گفت: این لوگو توسط محمد رضا دیوانپور معاون اداره مراقبت پرواز فرودگاه کرمان طراحی شده است و به عنوان لوگوی رسمی فرهنگ و سیستم مدیریت ایمنی فرودگاه‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نخعی گفت: محمدرضا دیوان پور چندی پیش لوگویی منتسب به مراقبت پرواز طراحی کرد که اخیرا به تایید مسولان ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان طرحی مصوب پذیرفته شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از توانمندی‌ها و خلاقیت نیروی انسانی متخصص و البته مبدع و خلاق تاکید کرد: بایستی با دید باز و مثبت با اندیشه‌های نو، منحصر به فرد و زیبا به صورت کاملا حرفه‌ای و نمونه برخورد تا خلق دانش  فرهنگ و هنر به دست و فکر نیروی انسانی خلاق شکل گیرد و ماندگار شود.

نخعی از محمدرضا دیوان‌پور به عنوان معاون مسلط و بسیار کار آزموده با دید تخصصی بالا در مراقبت پرواز یاد کرد و گفت: دیوان پور معاون اداره مراقبت پرواز فرودگاه‌های استان و از جمله کارکنان با دانش حرفه‌ای بسیار درخشنده و صاحب نام در فرودگاه‌های کشور است. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از تقدیر ویژه از محمدرضا دیوان پور خبر داد و گفت: امیدواریم اوج هنر نمایی ایشان با انعکاس خبری مناسب تصویرسازی و الگو برداری شده تا شاهد رشد بیشتر اندیشه، فرهنگ و هنر در پهن دشت زیبای ایران عزیز و اسلامی باشیم.

نظر شما