شناسهٔ خبر: 20319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در برنامه صبحگاهی سیمای همدان

نصرت ا...حیدری نصرت اله حیدری مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در برنامه زنده صبحگاهی با موضوع سفرهای نوروزی شركت كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، نصرت اله حیدری به زمان اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ اشاره كرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم اتخاذ شد تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری در قالب خدمات سفر به هم استانی‌ها و هموطنان ارائه شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ایمنی و اینکه یكی از موضوعات مهم در ایام افزایش سفرهای نوروز تصادفات جاده‌ای است همت کلیه دست اندرکاران حمل و نقل توجه به زیربناهای افزایش ایمنی از جمله معاینه فنی خودروهای عمومی جاده‌ای قبل از سفر بوده است.

وی طی این مصاحبه گفت: این اداره كل در همه پایانه‌های مسافربری استان تدابیر و اقدامات لازم را جهت كنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق مدیران فنی و گشت‌های كنترل میدانی اتخاذ کرده و طی بازدیدهای مکرر از پایانه‌های مسافربری به این مهم پرداخته است.

لذا شایسته است در این برنامه اعلام کنم خوشبختانه ناوگان مسافربری عمومی استان هیچ گونه تصادفی در این ایام نداشته و لازم است از همه رانندگان خودروهای جاده‌ای در زمینه دقت نظری که در سفرها داشته‌اند قدردانی نمایم.

وی از رانندگان وسایل نقلیه شخصی نیز درخواست کرد با رعایت مسائل فنی، توصیه‌های ایمنی قبل، حین و بعد از سفر، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن محافظت از خود و همراهان مسئولین را در کاهش تصادفات جاده‌ای یاری کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: توصیه‌های ما در جهت امنیت جانی و مالی مردم است و مردم باید توجه داشته باشند كه سلامتی شرط اول سفر است، و استفاده از ناوگان عمومی در ایام تعطیلات لذت سفر را بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه به مجتمع‌های خدماتی رفاهی اشاره كرد و گفت: با نظارت‌های مستمر بر عملکرد این مجتمع‌ها به ویژه نمازخانه‌ها و سایر قسمت‌هایی که موظف به ارائه خدمات به مسافرین عزیز بودند سعی در مشارکت در خاطرات خوب هموطنان عزیز داشته‌ایم.

حیدری در بخشی از سخنانش به استفاده از تمامی امکانات در مرکز مدیریت راه‌ها اشاره کرد و افزود: نظارت خوبی را بر تردد و کنترل وسایل نقلیه داریم و کارشناسان اداره کل در شیفت‌های منظم گزارش روزانه میزان تردد و وضعیت جاده‌ها را از طریق صدا و سیمای مرکز به عموم مخاطبین ارائه دادند.

وی در پایان به پیك مسافرت‌ها در ایام نوروز اشاره كرد و گفت: استان ما استان گردش پذیری است و كه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجامشده در پایانه‌ها و جاده‌های استان، خاطره خوبی از سفر به استانمان در ذهن مسافران نوروزی به یادگار بگذاریم.

نظر شما