شناسهٔ خبر: 20344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین انجام شد،

بهسازی و آسفالت بیش از ۱۸۳ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال ۹۴

آسفالت معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی خدمات قابل توجه انجام شده در حوزه راه‌های روستایی استان قزوین را قابل تقدیر دانسته و ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۵ شاهد افزایش هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی این خدمات باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیدحسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از خدمات حسین رحمانی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی این اداره کل، گفت: خدمت‌رسانی به مردم شریف روستاها، بی‌تردید قرین رضایت خداوند متعال و اجر والای معنوی گردیده و موجبات پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

حسین رحمانی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی نیز با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد: در سال ۹۴ پس از انجام زیرسازی، در بیش از ۱۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی استان روکش آسفالت اجرا شد.

وی در ادامه افزود: جهت ایجاد امکان تردد مناسب و ایمن‌تر و همچنین رفاه حال اهالی مناطق روستایی، ۷۲ کیلومتر از این محورها نیز مورد لکه‌گیری و بهسازی قرار گرفت.

رحمانی گفت: این خدمات مجموعا در طول بیش از ۱۸۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با مبلغی بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده و به بهره‌برداری رسید.

نظر شما