شناسهٔ خبر: 20428 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری دومین دوره کارگاه- مسابقه طرح و ساخت روز معمار

کارگاه سازمان نظام مهندسی استان فارس با هدف ارتقای کیفیت ساخت و ساز و گرامیداشت روز معمار دومین کارگاه- مسابقه طرح و ساخت روز معمار را اول و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین دوره کارگاه- مسابقه طرح و ساخت به مناسبت روز معمار در سال ۹۵ با موضوع طرح و ساخت جدار گذر قوام الدین شیرازی در تاریخ اول و دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، این مسابقه که توسط سازمان نظام مهندسی استان فارس طراحی شده است تا ۲۶ فروردین‌ماه مهلت دارد و ثبت‌نام در این مسابقه نیز محدود است. بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی استان فارس شرایط شرکت در این دوره در گروه های ۵ تا ۷ نفره است که هزینه ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر گروه با انتخاب یک سرگروه (راهنما) با سوابق حرفه‌ای برای هر گروه الزامی بوده و هزینه پرداختی نیز شامل شرکت در کارگاه آموزش طرح و ساخت توسط استادان برجسته معماری و تامین بخش عمده‌ای از مصالح آجر است.

گفتنی است جوایزی که برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده برای گروه اول ۲۰ میلیون ریال، گروه دوم ۱۵ میلیون ریال و برای گروه سوم ۱۰ میلیون ریال است و همچنین درج آثار برتر در نشریات معتبر معماری کشور و ارایه گواهی شرکت در کارگاه و مسابقه از دیگر جوایزی است که برای گروه های برتر در نظر گرفته شده است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه به نشانی بلوار ستارخان،   خیابان ۱۲ متری نمازی، سازمان نظام مهندسی استان فارس، ساختمان شماره ۳، بخش آموزش مراجعه کنند.

شایان ذکر است استانداری فارس، اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی استان از برگزار کنندگان این دوره آموزشی و مسابقات هستند. /

نظر شما