شناسهٔ خبر: 20499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت حدود ۱۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ گويا در بوشهر

سامانه 141 مسئول مركز مديريت راه‌های استان بوشهر گفت: حدود ۱۵۰۰۰ تماس مردمی باسامانه ۱۴۱ گویا مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر در ایام نوروز ۹۵ ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، سيداحمدرضا كازرونيان در اين خصوص گفت: سامانه ۱۴۱ گويا مركز مديريت راه‌ها استان بوشهر همزمان با ايام نوروز ۱۳۹۵ حدود بيش از ۱۵ هزار تماس گرفته شده از سوی مسافران نوروزی را ثبت كرد.

كازرونيان افزود: سامانه ۱۴۱ در ایام نوروز ۹۵ در راستای خدمات به مسافران نوروزی، به صورت شبانه‌روزی به رفع نیازهای اطلاعاتی وضعيت ترافيك جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان به گردشگران و مسافران پرداخت و در این مدت پاسخگوی نزدیک به ۱۵ هزار تماس در حوزه‌های مختلف از جمله اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا و ... بود.

وی بيان كرد: در این مدت، بیشترین درخواست اطلاعات در حوزه آگاهی از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور بود و مقصد بیشترین سفرها به نام شهرستان گناوه و ديلم به ثبت رسيده است.

قابل ذكر است نرم افزار نسخه اندرويد سامانه ۱۴۱ مركز مديريت راه‌ها از طريق پايگاه الكترونيك ۱۴۱.ir دردسترس هموطنان می‌باشد.

نظر شما