شناسهٔ خبر: 20505 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پایان تعطیلات نوروزی عملی شد

آغاز بی‌وقفه پروژه‌های عمرانی در استان كرمانشاه

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در بازدید یك روزه از پروژه‌های عمرانی در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها رسما تسریع در روند اجرای آنها را مورد تاكید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری با بازدید از پروژه‌های راه‌سازی مسیر كرمانشاه – ثلاث شامل محور كرمانشاه روانسر، سه راهی بیاشوش- جوانرود و جوانرود- ثلاث،با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام و عمل در برنامه اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از تاكیدات مقام عالی وزارت،تسریع در روند پروژه‌های تعریض و بهسازی مسیرهای ذکر شده در اورامانات را خواستار شد.

 وی ضمن تذكر به پیمانكاران تصریح كرد: بخش عمده پروژه‌های این منطقه از مصوبات سفر حضرت آقا به استان است و این یعنی تزریق به موقع اعتبارات به آنها، در نتیجه كیفیت در كنار سرعت در انجام آن باید مد بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

بهادری در ادامه این بازدید یك روزه به همراه فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی راه‌های روستایی ۱۲ منطقه شهرستان را هم كه اغلب در مناطق مرزی بود هم سركشی كرد.

 این در حالی بود كه صحبت‌های بومیان و اهالی روستاها هم در حضور مدیركل و فرماندار مطرح و مورد برسی قرار گرفت.

بهادری در ایستگاه آخر بازدید، روكش محور فرعی بین دو شهرستان ثلاث باباجانی تا سرپل ذهاب را نشانه رفت و در پایان، از مدیران زیرمجموعه خود خواست جزئیات همه پروژه‌ها را در اولین نشست شورای فنی پیش رو گزارش دهند.

نظر شما