شناسهٔ خبر: 205384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست بررسی مشکلات و چالش‌های پایانه مسافربری پردیس شرق تهران برگزار شد

علی امیری خورهه در جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولان قضایی، استانی، شهری، روسای انجمن های صنفی و مدیران شرکت های مستقر، مشکلات و چالش‌های پردیس مسافری شرق تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، علی امیری معاون حمل و نقل درنشست مسئولان قضایی، شهری و مدیران انجمن صنفی که به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد؛ خدمت رسانی مستمر درکنار ارتقای کیفیت خدمات را خط مشی اصلی این اداره کل دانست و بر لزوم تسهیل تردد مسافران تاکید کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل استان تهران پس از استماع نقطه‌ نظرات حضار گفت: خدمات ارائه‌شده در پایانه شرق باید به نحوی طراحی شود که استقبال از وسایل نقلیه عمومی بین‌شهری افزایش یابد، چرا که این موضوع افزون بر افزایش امنیت سفر، موجب ارتقای رفاه مسافران نیز خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت ارتقاء سطح خدمات به رانندگان نیز، افزود: احداث خوابگاه رانندگان، با هدف تأمین رفاه و افزایش رضایت این عزیزان، استقرار اورژانس و راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی برای تسریع خدمات امدادی و همچنین راه‌اندازی مجموعه خدمات خودرویی با هدف ارتقای کیفیت خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی از دیگر نیازهای بهبود وضعیت پایانه مسافربری پردیس شرق تهران است.

 این گزارش حاکی است در ادامه این نشست هر یک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و درخواست های خود را جهت ساماندهی هر چه بهتر پایانه ارائه کردند چرا که بر این باور که پایانه ها نقش کلیدی در تعدیل و تنظیم نبض ترافیک و بهبود شرایط زیست محیطی دارند هم نظر بودند.