شناسهٔ خبر: 20545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

مشتری مداری باید سرلوحه کار بانک‌ها قرار گیرد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی فارس مشتری مداری را رمز موفقیت بانک‌ها عنوان کرد و گفت: باید سرلوحه کار بانک‌ها مشتری مداری باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس در دیدار با مدیرعامل و مدیران بانک مسکن افزود: حمایت از بخش خصوصی توسط بانک مسکن بسیار خوب است و نگاه و کمک بانک مسکن به پروژه‌های مسکن مهر بسیار مثبت و خوب بوده است.

وی افزود: اگر در بحث پرداخت تسهیلات روند تسهیل گردد می‌تواند بسیار کارگشا باشد و در بحث منابع مالی کشور موثر واقع شود.

او تهیه مسکن برای جوانان را جزء وظایف دولت دانست که این وظیفه با کمک بانک‌ها و در اختیار قراردادن تسهیلات آسان می‌تواند اجرایی شود.

مقبلی گفت: ما آماده‌ایم که در کنار بانک مسکن سیاست‌های اجرایی را برای سرمایه‌گذاران و همچنین برای تهیه مسکن فراهم کنیم و بانک نیز سیاست‌ها و کمک‌های مالی را فراهم نماید تا محرکی باشد برای توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان.

وی افزود: اگر ما بتوانیم مشکلات پیمانکاران و انبوه‌ساران و تولید کنندگان مصالح استاندارد ساختمانی را حل نماییم و صنعت ساختمان فعال شود مشکلات اقتصاد کشور نیز حل می‌شود که مهمترین آن وضعیت اشتغال در کشور است.

دکتر کمالی مدیرعامل بانک مسکن نیز در ادامه جلسه افزود: ما با تمام نیرو کمک می‌کنیم که در ابتدا مشکلات مسکن مهر را حل نماییم تا باقی مسکن‌های مهر بهره‌برداری نشده به بهره برداری برسد و در بخش‌های سرمایه‌گذاری حوزه مسکن نیز آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان اعلام می‌نماییم.

نظر شما