شناسهٔ خبر: 20567 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایستگاه راه آهن تهران شد

قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایستگاه راه آهن تهران شد قطار عقاب طلایی حامل ۴۳ گردشگر آمریکایی٬ اروپایی و استرالیایی دقایقی پیش به ایستگاه آخر رسید و مسافران خود را در ایستگاه راه‌آهن تهران پیاده کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ قطار گردشگری عقاب طلایی حامل گردشگران آمریکایی٬ اروپایی و استرالیایی امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه در ساعت ۱۰ صبح وارد ایستگاه راه آهن تهران شد.

این قطار روز ۱۷ فروردین ماه بدون سرنشین البته با خدمه از مرز رازی وارد کشور شد. براساس برنامه گردشگران خارجی با هواپیما به تبریز آمدند و عصر روز ۱۷ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ پس از بازدید از بناهای تاریخی٬ مناطق گردشگری و فرهنگی شهر تبریز سوار قطار شدند و تبریز را به مقصد زنجان ترک کردند.

گردشگران این قطار پس از تبریز٬ با قطار به زنجان٬ کاشان، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد رفتند و از مکان‌های دیدنی این شهرها بازدید کردند.

این گردشگران امروز پس از خروج از ایستگاه راه آهن تهران و بازدید از مناطق دیدنی این شهر به صورت هوایی به کشورهای خود باز می‌گردند. قطار عقاب طلایی نیز بدون سرنشین در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ از مرز رازی ایران خارج و وارد کشور ترکیه می‌شود. /

نظر شما