شناسهٔ خبر: 206294 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

۲۴ میلیون تماس تلفنی با سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ ثبت شد

شکایات سامانه 141 رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور از برقراری میلیون تماس تلفنی با سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۳ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۱۴۲ تماس تلفنی از سوی هموطنان با سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ برقرار شده که با رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

پورتیموری اظهار کرد: گفت: در این مدت، کاربران جاده‌ای استان‌های مازندران با ۴۱ درصد، تهران با ۳۴ درصد و البرز با ۱۰ درصد به ترتیب در صدر آمار برقراری تماس تلفنی هموطنان با سامانه ۱۴۱ قرار داشته‌اند.

وی از پاسخگویی بخش‌های ستادی و استانی سامانه تلفنی ۱۴۱ به ۹۳۸ هزار و ۶۶۷ تماس تلفنی در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: بخش ستادی به ۴۱۲ هزار و ۶۱۹ تماس و در بخش استانی نیز به ۵۲۶ هزار و ۴۸ تماس تلفنی پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۷۵ بازدید هموطنان و کاربران جاده‌ای از وب‌سایت ۱۴۱ به ثبت رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳ است.

پورتیموری با اشاره به رشد ۳۸ درصدی بازدید هموطنان از اپلیکیشن ۱۴۱ در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ عنوان کرد: در این بازه زمانی، دو میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۳۱ کاربر از سراسر کشور از این اپلیکیشن بازدید کرده‌ و دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده‌اند.

وی تأکید کرد: همچنین ارسال ۳۵۹ هزار و ۲۶۰ پیامک به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، از کاهش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر می‌دهد.