به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران، رئیس مرکز بازرسی نظارت بر خدمات عمومی فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، مولفههای سامانه جامع سنجش و پایش شرکت خدمات فرودگاهی و میزان رضایتمندی مردم از خدمات فرودگاهی مورد بررسی قرار گرفت.
پس از ارائه گزارش نحوه کارکرد سامانه جامع سنجش و پایش خدمات فرودگاهی در فرودگاههای مورد نظر، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: ارائه خدمات ناوبری به پروازهای داخلی و عبوری و ارائه خدمات فرودگاهی در ۵۶ فرودگاه حاکمیتی از مهمترین وظایف شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در صنعت هوانوردی و فرودگاهی است.
محمد امیرانی اظهار داشت: حسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، ارتقای سطح خدمات در فرودگاههای کشور به مردم عزیزمان در دستور کار جدی قرار گرفته است و طبق برنامهریزیهای انجام شده ارائه خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور روند رو به رشد دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همزمان با ارزیابی عملکرد سامانه جامع سنجش و پایش خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور، شناسایی برخی از مشکلات نیز در فرودگاهها مورد توجه جدی قرار گرفته تا کیفیت خدمات فرودگاهی از نظر نرمافزاری و سخت افزاری در فرودگاههای کشور بیش از پیش ارتقا یابد.
امیرانی با بیان اینکه متوسط میزان رضایتمندی مردم از خدمات فرودگاهی در کشور در چند سال اخیر ۷۰ درصد بوده است، یادآور شد: در ۶ ماهه نخست سال جاری با انجام یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۳۷۵ بازخورد از مسافران میزان رضایتمندی مردم از خدمات فرودگاهی کشور به ۷۴.۸ درصد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۴.۸ درصدی را نشان میدهد.