شناسهٔ خبر: 20661 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای اعلام کرد:

هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها طی سه روز آینده

بارش باران براساس اخطاریه سازمان هواشناسی به سبب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیلها طی سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای اعلام کرد: به سبب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیلها به شرح زیر طی سه روز آینده پیش بینی می‌شود:

سه‌شنبه ۹۵/۱/۲۴: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان‌غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه.

چهارشنبه ۹۵/۱/۲۵: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، غرب فارس، شمال بوشهر و مناطق شمالی استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در دامنه‌های جنوبی البرز.

پنج‌شنبه ۹۵/۱/۲۶: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب فارس، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری و  مناطق شمالی استان‌های قزوین، البرز و تهران در دامنه‌های جنوبی البرز.

در مناطق یاد شده بارش شدید باران و در نواحی کوهستانی تشکیل مه غلیظ و در گردنه‌های مرتفع در جاده‌های کوهستانی البرز و زاگرس، موجب لغزندگی جاده و کاهش دید خواهد شد. بنابراین برای اجتناب از تصادفات و کاهش خسارات در تردد جاده‌ای، توصیه می‌شود احتیاط لازم بکار گرفته شود و ضروری است از تردد و رانندگی در جاده‌های  آب گرفته و سیلابی خودداری شود.  همچنین در حاشیه مسیلها و رودخانه‌ها از توقف طولانی و برپا کردن چادر اجتناب شود. /

برچسب‌ها:

نظر شما