به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید سروش نوروزی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت پیگیری درخواست های مردمی اظهار کرد: با هدف خدمترسانی شایسته به مردم شریف استان، برگزاری ملاقات مردمی بهصورت هفتگی تحت عنوان (چهارشنبهها با شهروندان) در این ادارهکل برنامهریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری این ادارهکل قرار دارد افزود: مطابق با برنامهریزیهای به عمل آمده مبنی بر برگزاری ملاقات عمومی در تمامی ادارات راه و شهرسازی سراسر استان، روسای ادارات، کارشناسان و مسئولان این معاونت در چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۳ پاسخگوی شهروندان عزیز استان هستند.
نوروزی بیان کرد: بهمنظور تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم عزیز، برنامه ملاقات عمومی در ساختمان شماره ۲ ادارهکل (واقع در خیابان پودات) برگزار خواهد شد و شهروندان گرامی میتوانند در دیدار چهره به چهره و بی واسطه با مسئولان به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه املاک و حقوقی بپردازند.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه مهمترین ویژگی این اقدام تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط دو سویه میان مدیران این ادارهکل با مردم است، گفت: هدف اصلی ملاقاتهای مردمی، شنیدن مشکلات شهروندان و برنامهریزی جهت کاهش آسیبها و افزایش رضایتمندی آنان است.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه ملاقات مردمی در طرح چهارشنبهها با شهروندان این هفته 34 شهروند مسائل و مشکلات را بیان کردند و در همان نشست پیگیری ها انجام شده و دستورات لازم صادر شد.