شناسهٔ خبر: 20671 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

تجهیز و به‌روز رسانی سامانه‌های ناوبری هوایی در فرودگاه‌های کشور

فرودگاه مهرآباد معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر ضرورت تجهیز و به‌روز رسانی سامانه‌های ناوبری ماهواره‌ای و راداری فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، با توجه به روند تغییرات جهانی تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، سعید اكبری افزود: درصددیم در فرودگاه‌ها به ‌ویژه فرودگاه مهرآباد، ساختار سامانه‌های ناوبری هوایی را گسترش دهیم و به این منظور از شركت‌های مجرب، باسابقه و مطرح جهان استفاده خواهیم كرد.

وی تصریح كرد: رشد سریع حمل و نقل هوایی مسئولان را به ارزیابی مجدد سامانه ناوبری واداشته و لزوم حركت به سمت بروز شدن را پس از دوران پسابرجام ضروری كرده است.

معاون شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: تجهیز و به‌روز رسانی سامانه‌‌های ناوبری ماهواره‌ای و راداری، با توجه به روند تغییرات جهانی برای ما اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، سالیانه بیش از ۳۸ میلیون نفر با استفاده از شبكه حمل و نقل هوایی در فرودگاه های كشور جابجا می شوند و مهرآباد به عنوان پرتردد ترین فرودگاه كشور روزانه شاهد بیش از ۳۵۰ نشست و برخاست هواپیما و جابه جایی سالانه بیش از ۱۴ میلیون مسافر است./

نظر شما