شناسهٔ خبر: 20677 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شد؛

بررسی مجدد طرح جامع شهر نیشابور/ تاکید بر خروج اراضی شرق شهر و در مجاورت جاده باغرود

پیروز حناچی بررسی مجدد طرح جامع شهر نیشابور با تاکید بر خروج اراضی شهری شرق و در مجاورت جاده باغرود در نامه دبیر شورای‌عالی معماری و شهرسازی به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان‌رضوی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی در نامه‌ای به مهندس رشیدیان استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان‌رضوی موضوع مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران را پیرامون بررسی مجدد طرح جامع شهر نیشابور ابلاغ کرد.

در نامه معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به استاندار استان خراسان‌رضوی آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه ۹۴/۹/۲۳، پس از طرح موضوع درخواست مقامات شهر نیشابور مبنی بر بازنگری در مصوبه طرح جامع شهر نیشابور در مورد اراضی واقع در شرق شهر نیشابور و در مجاورت جاده باغرود (شمال بیمارستان حکیم)، پیرو تصمیمات جلسه مورخ ۹۴/۱/۱۷ خود، موضوع را مورد بررسی قرار داد و با توجه به ماهیت زراعی مذکور به اتفاق آرا، ضمن تایید نظریه قبلی بر خروج اراضی مذکور از محدوده شهر نیشابور تاکید کرد. /

نظر شما