شناسهٔ خبر: 20691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادامه اجرای برنامه‌های ویژه راهداری در شهرستان پارس آباد استان اردبیل

تعریض جاده اقدامات راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد استان اردبیل در زمینه راهداری و ایمن‌سازی تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان طبق برنامه تدوین شده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد، این اداره پس از اتمام راهداری نوروزی خود برنامه‌های ویژه نگهداری راه‌ها را آغاز کرده و با بهره‌گیری از توان پرسنل، امكانات و ماشین آلات در اختیار نسبت به ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیك در جاده‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌کند.

علی نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌ آباد در این خصوص گفت: در راستای اجرای این برنامه‌ها، لکه‌گیری با آسفالت سرد در محور پارس آباد – گوشلو - ملا کندی - ایران آباد - قاسمعلی کندی به طول ۲۰ کیلومتر جهت تردد ایمن و و روان انجام شده است.

وی به اهمیت آزادسازی حریم قانونی راه‌ها اشاره كرد و افزود: در كیلومتر ۵۰ محور پارس آباد - قره آغاج محدوده روستای بران نرده‌كشی و اشغال حریم راه صورت گرفته بود كه با اخذ دستور قضایی توسط راهداران جمع آوری شد.

نادری همچنین از اصلاح افتادگی شانه راه در محور پارس آباد - سه راه سربند خبر داد و گفت: جهت ایمن‌سازی تردد در این محور و جلوگیری از تصادفات احتمالی، اصلاح افتادگی شانه در کیلومتر ۱۵ توسط اکیپ راهداری این اداره اجرا شد.

نظر شما