شناسهٔ خبر: 20714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی انجام شد،

اجرای عملیات روکش آسفالت گرم به طول ۳ کیلومتر در شهرستان رشتخوار/ اجرای عملیات شانه‌سازی در محور خواف - قائن

شانه سازی جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رشتخوار از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم ۳ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی این اداره خبر داد، این در حالی‌ست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی خواف عملیات شانه‌سازی در محور خواف- قائن اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سیدمحمد حسینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رشتخوار با اعلام این خبر گفت: به جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی و خروجی این شهرستان، عملیات روکش آسفالت گرم حدود ۳ کیلومتر از مسیر ترانزیت محور تربت حیدریه - رشتخوار – خواف به ضخامت ۵ سانتی متر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار تاکنون از راه کمربندی شهری برخوردار نشده افزود: اداره راه و شهرسازی رشتخوار به منظور رفع خرابی رویه محور در قسمت ورودی و خروجی این شهرستان با اختصاص ۴۴۰ تن قیر و با مشارکت شهرداری رشتخوار اقدام به روکش آسفالت این محور ترانزیتی و مهم نمود.

همچنین سعید محمودزاده رئیس اداره راه و شهرسازی خواف گفت: اداره راه و شهرسازی خواف با هدف ارتقای ایمنی وسائل نقلیه و نیز امنیت و سلامت مسافران در سطح راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان، اقدام به اجرای ۲۰ کیلومتر عملیات شانه‌سازی در محور ترانزیتی خواف –  قائن بعد از سه راهی بیاس آباد نمود.

وی با بیان اینکه این عملیات شانه‌سازی شامل تسطیح، دکاپاژ، آب پاشی و کوبیدن بود؛ گفت: با توجه به عرض کم این محور و عبور وسایل نقلیه سنگین که قصد عزیمت به بندرعباس و گمرک دوغارون را دارند، این موضوع همیشه مورد توجه اداره راه و شهرسازی خواف بوده است.

وی افزود: عملیات تعریض جاده و شانه‌سازی از هر طرف به طول ۳ متر در حال انجام است.

نظر شما