به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، رضا اکبری معاون وزیر و رئیس سازمان در نشست آموزشی روشهای کیفی پایش و تحلیل رسانهها گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف، برنامهریزی و تولید محتوای رسانهای با استفاده از نظرسنجیهای مردمی اصلیترین رویکرد کاری در روابط عمومی این سازمان است.
اکبری از روابط عمومی به عنوان یکی از عناصر اصلی موفقیت هر سازمان یاد و اظهار کرد: فعالان این حوزه باید افرادی باانگیزه، پرانرژی، پرتوان و دارای قابلیت و توانمندی رویکردهای کاری جدید باشند.
وی با اشاره به گستردگی خدمات و تنوع وظایف و خدمات سازمان راهداری و حملونقل جادهای در سطح کشور، تأکید کرد: سالانه ۵۰۰۰ پروژه از سوی این سازمان در سطح کشور به اتمام رسیده و به همین میزان نیز عملیات اجرایی پروژههای جدید آغاز میشود، از اینرو اطلاعرسانی درباره خدمات و فعالیتهای این سازمان به هموطنان از مهمترین وظایف کاری حوزه روابط عمومی است.
معاون وزیر و رئیس سازمان عنوان کرد: از سویی روابط عمومی باید در رویکردی ارتباطی و تبادل دوجانبه با مردم و جامعه مخاطبان و آگاهی از نقطه نظرات مردمی، از این ظرفیت در اجرای فعالیتها و تولید محتواهای رسانهای بهره ببرد.
اکبری تولید محتوای رسانهای با رویکرد آموزشی و فرهنگسازی و توجه به راه حلهای مؤثر در جهت کمک به ارتقای ایمنی و کیفیت خدماترسانی و اجرای فعالیتها با اثربخشی بالا و اطلاعرسانی بهینه در این باره به مردم را از دیگر رویکردهای مهم کاری در روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای برشمرد.