شناسهٔ خبر: 20803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت ۱۱ درصدی قطعات باقی‌مانده چهارخطه اردبیل – مشگین شهر

جاده مشکین شهر- اردبیل مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعات باقی‌مانده پروژه چهارخطه اردبیل – مشگین شهر با ۱۱ درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت‌خواه در بازدید از عملیات ساخت و احداث پروژه چهارخطه اردبیل – مشگین شهر ضمن اعلام این مطلب گفت: احداث چهارخطه اردبیل – ­مشگین شهر با توجه به حجم بالای ترافیک و همچنین لزوم افزایش ایمنی در این محور از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی طول كل این محور را ۸۶ كیلومتر عنوان كرد و افزود: در سال‌های پیش ۲۸ کیلومتر این پروژه از اردبیل تا سه راهی صحرا به بهره­‌برداری رسیده و حد فاصل مشگین شهر - سه راهی پارس آباد به طول ۱۵ كیلومتر نیز در سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و زیر بار ترافیك رفت.

محبت خواه در تشریح وضع فعلی این محور ادامه داد: مقدار ۴۳ کیلومتر باقی‌مانده حدفاصل سه راهی پارس آباد تا سه راهی صحرا با پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصد در ۵ جبهه کاری و با جدیت تمام در حال انجام است.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در حال حاضر اجرای ۵۵ دستگاه پل به اتمام رسیده و در ۴ کیلومتر از مسیر لایه زیر اساس و ۲ کیلومتر از مسیر لایه اساس اجرا شده است.

وی به مشكلات موجود در ساخت این پروژه اشاره كرد و گفت: در صورت رفع معارض تاسیساتی در طول مسیر و ارزیابی و خریداری زمین­‌های واقع در محدوده پروژه و تامین اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال، می‌توان حدود ۲۱ کیلومتر از مسیر را تا آخر امسال افتتاح و به بهره‌­برداری رساند.

نظر شما