شناسهٔ خبر: 20913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد معاون امور عمرانی استانداری بوشهر از پروژه‌های شاخص راه و شهرسازی استان

بازدید سیدمحمدحسن باستی معاون امور عمرانی استانداری بوشهر به همراه مدیركل و مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی از سه پروژه شاخص اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، سید محمدحسن باستی در بازدید امروز گفت: امروز از سه پروژه شاخص اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر كه عبارتند از پروژه خروجی دوم بوشهر كه در سه قطعه در حال اجرا و فعالیت است و همچنین پروژه اتصال محور بندر ریگ به گناوه و در آخر پروژه محور گناوه به دیلم بازدید به عمل آوردیم.

باستی افزود: این پروژه‌ها از روند اجرایی بسیار مطلوبی برخوردار هستند و هر یك از این پروژه‌ها نقش خوب و محوری در توسعه استان دارند.

وی بیان كرد: پروژه خروجی دوم بوشهر به طول ۱۱ كیلومتر در سه قطعه در حال حاضر در دست اجراست. این محور تقاطع چغادك را به جاده جدید بوشهر – گناوه وصل می‌كند و در حال حاضر سه پیمانكار در این سه قطعه مشغول به فعالیت هستند و پیش‌بینی ما این است كه تا پایان امسال این سه قطعه را تكمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در ادامه گفت: پروژه بندر ریگ به گناوه به طول ۱۱ كیلومتر است كه این پروژه نیز از روند اجرایی مناسبی برخوردار است و این محور مسیر دسترسی به شهر گناوه را كوتاه‌تر می‌كند.

باستی اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه را حدود ۸ میلیارد تومان دانست و گفت: بخش اول این مسیر به طول ۵ كیلومتر در دست اجراست.

این مقام مسئول افزود: این پروژه به نوعی تأثیرگذاری خوبی برای رونق بندر ریگ خواهد داشت و ضمن اینكه طول مسیر به گناوه را كوتاه‌تر می‌كند، امیدوار هستیم امسال با جذب اعتبارات بیشتر، قطعات دیگر این پروژه را هم شروع كرده و در كوتاه مدت به پایان برسانیم.

وی افزود: محور گناوه به دیلم كه از سال گذشته این پروژه به طور جدی فعالیت گسترده خود را آغاز كرده، توانسته‌ایم در پایان سال گذشته ۱۲ كیلومتر از این مسیر را زیر بار ترافیك ببریم.

باستی در ادامه گفت: با روندی كه اجرای این پروژه دارد پیش‌بینی می‌كنیم كه تا پایان خرداد ماه امسال بخش دیگری از این محور را نیز زیر بار ترافیك ببریم.

نظر شما