شناسهٔ خبر: 20929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی:

ارتقای مشاركت زنان در عرصه‌های مدیریتی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

مراسم مدیركل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: با الهام‌گیری از نقش زن در جهان‌بینی اسلامی باید مقدمات حضور زنان در رده‌های مدیریتی فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیركل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی در مراسم گرامیداشت مقام زن و تجلیل از بانوان نمونه این اداره كل ضمن تبریك روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: شعار «ارتقای مشاركت زنان در عرصه مدیریتی» را با حضور بانوان توانمند و متخصص راه و شهرسازی استان در پست‌های مدیریتی جامه عمل می‌پوشانیم.

داریوش نصر با تاكید بر اینكه میزان مشاركت زنان در ماموریت‌های سازمانی باید ارتقا یابد، افزود: رسالت‌های سازمانی با مدیریت زنان باكیفیت، مطمئن‌تر و سالم‌تر به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینكه زنان همواره بهترین فعالیت و نقش‌ها را ایفا كرده‌اند، ادامه داد: نقش محوری بانوان در تمامی حوزه‌های راه و شهرسازی استان بی‌بدیل بوده و لازم است حضور فعال و پویای بانوان را در جلسات هم‌اندیشی شاهد باشیم.

نصر به اهمیت آسایش و رفاه بانوان در محیط‌های اداری اشاره كرد وگفت: یكسان سازی لباس كار بانوان اداره كل راه و شهرسازی استان، برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت تحكیم خانواده و مهارت‌های زندگی و فراهم‌سازی امنیت و آرامش در محیط كاری از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارج نهادن به مقام زن است.

مدیركل راه و شهرسازی استان ادامه داد: توزیع عادلانه پاداش و مزایا براساس كارایی و توانمندی افراد را می‌توان از دیگر اقدامات برشمرد.

نصر با تاكید بررعایت شئونات اسلامی در محیط‌های اداری و برقراری نظم اداری و مالی خواستار حضور فعال‌تر بانوان در ماموریت‌های سازمانی شد.

وی یادآور شد: پیشنهادها و انتقادها را در جهت رسیدن به اهداف سازمانی با نگاه تیزبین خود به مدیران و مسئولان این اداره كل گزارش دهید.

نظر شما