شناسهٔ خبر: 20993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جدیدترین اقدامات اداره کل راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات

ترميم آسفالت جاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات از اصلاح هندسی میدان قوچک، آغاز عملیات تخلیه تورهای سنگ کمرخانی و روکش راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان تهران، محمدرضا کوهی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات در رابطه با جدیدترین اقدامات این اداره کل گفت: اصلاح هندسی و روکش آسفالت میدان قوچک با آغاز سال جدید به منظور رفع ترافیک سنگین روزهای پایانی هفته در دستور کار قرار گرفت و همچنین در محور کمرخانی فشم تورهای سنگ گیر این محور با انتخاب پیمانکار ذیصلاح در حال تخلیه است.

وی با اشاره به آغاز عملیات روکش محور حاجی آباد و آهار افزود: عملیات بهسازی و روکش منطقه رانشی سد لتیان به عنوان یکی از مشکلات همیشگی شهرستان هم اکنون در دستور کار پیمانکار قرار گرفته است. انتظار می‌رود با خاک رانشی با مصالح درشت دانه و احداث انیه فنی مورد نیاز این مشکل به طور کامل ریشه کن شود.

همچنین از کارهای در دست اقدام این اداره نصب بیش از ۶۰۰ عدد تابلو اخطاری و انتظامی و حدود ۷۵۰ عدد تابلو مسیرنما و جهت نما در محورهای اصلی و روستایی شهرستان شمیرانات است که تا پایان فصل بهار اجرای آن به اتمام خواهد رسید.

نظر شما