به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی دهقان در جمع خبرنگاران با اشاره به اخذ نظرسنجی از مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به اینکه تقریبا از این فرودگاه پرتردد به تمام فرودگاههای کشور پرواز داریم این نظرسنجی در فرودگاه مهرآباد انجام شد.
وی با بیان اینکه بدون افزایش زیرساختهای فرودگاهی و با تامین ناوگان مناسب خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ تعداد پروازهای داخلی در مقایسه با سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافت ادامه داد: مردم نیز از ارائه خدمات شرکتهای هوایی رضایت نسبی داشتند و تاخیر پروازها نیز به حداقل رسید.
دهقان با اشاره به اینکه برای اجرای دستورالعمل رعایت حقوق مسافران، عملکرد شرکتهای هوایی به صورت دایمی رصد میشود، گفت: در صورتی که پروازی بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد سازمان هواپیمایی کشوری با انجام مکاتبه دلایل آن را از شرکت های هوایی جویا میشود تا حق و حقوق مسافران نیز نادیده گرفته نشود.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تلاش شرکتهای هوایی را همواره به دنبال ارائه خدمات مناسب دانست و یادآور شد: ایرلاینها دنبال پروازهای خود در موعد مقرر هستند، اما برخی از عوامل از جمله بدی آب و هوا به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی در تاخیر پروازهای هوایی تاثیرگذار بود.
این مقام مسئول اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری همه عوامل پروازی و فرودگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروزی مشکلی در فرودگاه های کشور به وجود نیامد هرچند که در این ایام با بدی آب و هوا شاهد شرایط بد جوی در غرب، شرق و جنوب کشور بودیم.
دهقان تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری تمام شرکتها را بر اجرای دستورالعمل رعایت حقوق مسافران ملزم کرده است و شرکتهای هوایی نیز اجرای این دستورالعمل را در دستور کار خود قرار داده اند و هرجا شکایتی شود سازمان هواپیمایی کشوری در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد کرد/.
نظر شما