شناسهٔ خبر: 21063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات شن‌ریزی داخل رفوژ میانی محور رشت-فومن

گیلان نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن در استان گیلان از عملیات شن‌ریزی داخل رفوژ میانی محور رشت به فومن و علف‌تراشی حاشیه راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن با اعلام این خبر گفت: با هدف ايجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ايمن عملیات شن‌ریزی داخل رفوژ میانی محور رشت-فومن در محدوده پلیس راه فومن به انجام رسید.

شفقی گفت: با اجرای این عملیات علاوه بر تسهیل عبور و مرور مردم در کوتاه مدت، زیرسازی مسیر برای اجرای عملیات آسفالت که در آینده اجرا خواهد شد آماده می‌گردد.

شفقی در پایان گفت: با انجام اقدامات راهداری در سطح راه‌های شهرستان، تمام تلاش و توان برای ارائه خدماتی مطلوب و مورد رضایت مردم و مسافران و در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها صورت گرفته است. از این رو عملیات علف تراشی حاشیه راه با استفاده از گریدر و دستگاه علف تراش در محور مذکور حدفاصل میدان تولم شهر تا سند به اجرا در آمد.

همچنین حسین باذلی رئیس راه و شهرسازی تالش از عملیات ریسه‌گذاری نقاط پرتگاهی محور اسالم به خلخال خبر داد و گفت: این عملیات جهت ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در محور اسالم به خلخال انجام پذیرفت.

باذلی افزود: بدلیل وجود پرتگاه در این محور، انجام این روش در کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد.

گفتنی است بدلیل شرایط جوی در منطقه امکان عملیات راهداری در تمام مدت سال میسر نیست و فقط در ایام خاص امکانپذیر است.

نظر شما