شناسهٔ خبر: 21064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح جاده امید در شهرستان هفتكل استان خوزستان

جاده جاده امید محور اهواز- شهرکرد در محدوده شهرستان هفتكل استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، با حضور استاندار و مدیران استانی در شهرستان هفتكل به منظور افتتاح پروژه‌های محور مواصلاتی اهواز به شهرکرد جاده امید در شهرستان هفتكل را افتتاح شد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: هدف از افتتاح جاده امید استفاده از جاده هفتكل برای اهواز به ایذه بود كه این جاده را از وسط شهر رد كردیم و قرار شد تا زمان احداث یك جاده كمربندی به طول سه تا چهار كیلومتر، از این جاده برای تردد استفاده شود.

مراد مهری ادامه داد: در شرق شهر هفتكل یك جاده كمربندی وجود دارد كه دور از شهر بوده و از نعمت ترافیك و حمل و نقل برخوردار نیست به همین خاطر  مسیر جاده‌ای برای رفتن به ایذه را از این شهر رد كردیم.

وی عنوان كرد: از نمره یك تا هفتكل ۶ كیلومتر و خروجی هفتكل به مسجدسلیمان هم هفت كیلومتر است كه در نظر داریم تمام این مسیر را چهارخطه كنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح كرد: قرار بر این است تمام نواقص موجود در شهر هفتكل و مسیرها را برطرف كرده و نیازهای ترافیكی لازم را هم ایجاد كنیم.

نظر شما